Nivel: Advanced Member
Grupuri: Registered
Intrat: 25.08.2016(UTC) Postari: 170
|
Am facut un credit la Cofidis. Este adevarat ca am avut intarzieri dar acest credit l-am achitat de 2 ori - pot demonstra cu documente. I-am contactat si mi-au spus ca nu am dreptate. Am vorbit frumos si am fost si agresiva in limbaj dar nu vor sa-si recunoasca greseala. Pot face ceva? Exista vreo institutie careia ma pot adresa? Va multumesc pentru raspuns.
|
|
|
|
Nivel: Advanced Member
Grupuri: Registered
Intrat: 25.08.2016(UTC) Postari: 170
|
Pentru a rezolva problema dumneavoastra va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), pentru aceasta trebuie sa depuneti in scris o reclamatie la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat. Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac in format scris sau in format electronic (link formular aici) sau se depun personal. Este necesar ca reclamatia dumneavoastra sa fie insotita de toate documentele probatorii. Lista comisariatelor regionale/judetene o regasiti aiciTotodata va puteti adresa si catre InfoCons apeland acest numar : 021 9615 - Numarul unic pentru consiliere, informare si sesizari in domeniul financiar bancar al Centrului National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul financiar bancar. Numar cu tarif normal in reteaua Telekom, apelabil din toate retelele.
|
|
|
|
Salt la forum
Legenda si permisiuni de acces...
Nu poti posta subiecte noi in acest forum.
Nu poti raspunde la subiecte in acest forum.
Nu iti poti sterge postarile din acest forum.
Nu iti poti edita postarile din acest forum.
Nu poti crea sondaje in acest forum.
Nu poti vota la sondaje in acest forum.
Acesta pagina a fost generata in 0.038 secunde.